piątek, 12 lipca 2013

Moja walka o wymarzoną długość i patenty wspomagające wzrost

Pewnego dnia stanęłam przed lustrem i pomyślałam, że fajnie byłoby mieć długie włosy. Od tego momentu zaklinam skórę głowy na każdy możliwy sposób i czekam aż końce zaczną sięgać do połowy pleców.  

Trudno spotkać włosomaniaczkę, która nie dąży lub nie dążyła do posiadania długich włosów. Dlaczego? 
Oto odpowiedź. :) 

Długie i zadbane włosy potrafią dodać niesamowicie dużo uroku, a pani Fox jest na to żywym przykładem. 
Osiągnięcie tak imponującej długości wcale nie jest trudne. Potrzebujemy:
-cierpliwości, 
-samozaparcia,
- motywacji,
-wspomagaczy. 
 Wspomagacze to nic innego, jak wcierki, herbatki ziołowe, suplementy diety, oleje.
Miałam okazję wypróbować parę z nich. Oto oni: 
(Średni przyrost bez wspomagania: 1 cm.) 

1.Wcierka Jantar
Miesięczny przyrost: 3,5  cm  (stosowałam go z drożdżami)/ 2,5 cm (bez drożdży)
Czas stosowania: 3 tygodnie/3 tygodnie
Ocena: 5/5
Duet Jantar&drożdże ekstremalnie przyśpiesza wzrost nawet tak leniwych włosów, jak moje. 
Oprócz tego jest prosty w użyciu, trzeba tylko przelać go do butelki z atomizerem. 
Nie wysuszył mi skóry głowy. 
Łatwo się domyślić, że jestem jego dozgonną fanką. 
Obecnie również go stosuję, został mi tydzień do zakończenia terapii. Relację oczywiście przedstawię na łamach bloga. ;D

2. Drożdże
Miesięczny przyrost: 3,5 cm (z Jantarem)/  
Czas stosowania: 3 tygodnie/2 tygodnie 
Ocena: 2/5
Niektórzy uważają picie drożdży za karkołomne, jednak czego nie robi się po nieudanym cięciu?
W połączeniu z Jantarem działają fajnie, dodatkowy centymetr to zawsze coś. 
Ich wadą jest na pewno smak. Nie poprawił mi się po nich stan paznokci ani cery. 
Nie stosowałam terapii solo i nie zamierzam, wolę skrzypokrzywę. 

3. Skrzypokrzywa
Miesięczny przyrost: 2 cm 
Czas stosowania: miesiąc
Ocena: 4/5
Lubię tę metodę. Co prawda włosy nie rosną po niej w tempie ekspresowym, ale na jej korzyść przemawia wzmocnienie paznokci. 
Ma przyjemny smak. 
Jedynym minusem jest dla mnie wysyp zaskórników po pierwszych dniach stosowania, jednak po krótkim czasie efekty uboczne znikają.  
źródło: tumblr.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz