czwartek, 1 sierpnia 2013

Moje włosy w sierpniu

Dziwnie się ułożyły. Fotograf (tato) nie ma ręki do włosowych zdjęć. :D 
Jestem całkiem zadowolona. :) 
Włosy na zdjęciu są zdecydowanie prostsze niż zwykle za sprawą dzisiejszego laminowania.
Najdłuższe pasmo ma 43 cm, co oznacza, że za ok. 1.5 roku osiągnę wymarzoną długość. :DD
Skręt pozostawia wiele do życzenia, ale ogólna kondycja włosów zaczyna iść w stronę dobrej. 

Moje plany na sierpień:

1. Podciąć końcówki.
2.Zacząć pić siemię i używać jako żel. 
3. Ograniczyć kupowanie kosmetyków do włosów. 

A jakie są wasze włosowe plany na sierpień? :) 

2 komentarze:

  1. życzę Ci powodzenia :) ja jak na razie chcę, aby moje włosy przestały wypadać i mam nadzieję, że dzięki olejkowi Khadi mój problem zniknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypadanie jest straszne. Cieszę się, że nigdy nie miałam takiego problemu. Życzę oczywiście powodzenia. :)

      Usuń